- 22 400 40 70
- ul. Bakalarska 15, Warszawa
- kontakt@huma-medica.pl
- Badania laboratoryjne
Polityka prywatności i cookies
Cel przetwarzania Twoich danych osobowych:
- Rejestrację na świadczenia medyczne i obsługę rejestracji
- Świadczenie usług oferowanych przez Podmiot Leczniczy
- Marketing bezpośredni
Przesyłanie newslettera
Podstawa przetwarzania:
umowa o świadczenie usług medycznych lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Twoja zgoda wyrażona na Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes polegający na przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes polegający na badaniu satysfakcji użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Podanie danych:
Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane: brak możliwości zarejestrowania się, brak możliwości korzystania z usług
Możliwość cofnięcia zgody:
w każdej chwili
Okres przetwarzania:
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
Bezpieczeństwo danych:
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
Twoje uprawnienia:
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich, danych osobowych, ich sprostowania, unięcia, ograniczenia przetwarzania, żądania przeniesienia danych do innego administratora,
A także: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów,
jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
CIASTECZKA
Nasz Serwis, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te: są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.) umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Serwisu nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz: usunąć pliki cookies, blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
Na naszym Serwisie ciasteczka wykorzystywane są w celu: zapamiętywania informacji o Twojej sesji statystycznym
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Firefox
Chrome
Safari
Internet Explorer / Microsoft Edge
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
- dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia serwisu internetowego
- biuro księgowe
- dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
- podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Administratorem danych jest Huma Medica ul. Bakalarska 15 02-212 Warszawa
email: kontakt@huma-medica.pl tel:+48 22 400 40 70
Regulamin Przychodni
1. Punktualność wizyt
Pacjenci proszeni są o stawienie się na wizytę o wyznaczonej godzinie.
2. Obowiązek podania danych przy rejestracji
Podczas rejestracji należy podać numer PESEL, imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
3. Osoby towarzyszące podczas wizyty
Do gabinetu lekarskiego może wejść dorosły Pacjent w towarzystwie jednej osoby towarzyszącej (chyba, że lekarz wyrazi zgodę na wejśćie większej ilości osób, w tym dzieci).
4. Zachowanie ciszy
Prosimy o zachowanie ciszy w poczekalni, aby zapewnić komfort innym Pacjentom.
5. Opieka nad dziećmi
Dzieci muszą przebywać pod opieką osoby dorosłej na terenie całej Przychodni.
6. Limit rezerwacji przez portal ZnanyLekarz.pl
Prosimy o rezerwowanie jednej wizyty jednorazowo za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.
7. Procedura otrzymania e-recepty
Zdalne kontynuacje recept przysługują Pacjentom pozostającym pod opieką Przychodni. Aby otrzymać e-receptę bez konieczności wizyty osobistej, należy postępować zgodnie z instrukcją przesyłaną drogą mailową, dotyczącą płatności i warunków realizacji recepty. Pacjenci mogą uzyskać 3 recepty w ciągu roku od ostatniej odbytej wizyty stacjonarnej.
8. Zadatek za wizytę dla Pacjentów notorycznie odwołujących wizyty
Pacjenci regularnie odwołujący wizyty będą zobowiązani do wpłacenia zadatku przed kolejnym umówieniem terminu wizyty. Zadatek przechodzi na poczet kolejnej wizyty. Zadatek pozostaje bezzwrotny w przypadku braku informacji nieobecności na wizycie w umówionym terminie z co najmniej 24-godzinnym uprzedzeniem.
9. Prawo do odbioru dokumentacji medycznej (w szczególności wyników testu PAPP-A)
W przypadku testów PAPP-A, Przychodnia informuje Pacjentkę o gotowym do odbioru wyniku. Dokumentację medyczną może odebrać jedynie Pacjent lub osoba upoważniona przez niego na piśmie (zgodnie z oświadczeniem RODO złożonym podczas pierwszej wizyty). Wyniki testów PAPP-A dostępne są do odbioru w godzinach pracy Przychodni (8:00-20:00). Wyniki możliwe są do odbioru jedynie osobiście (nie ma możliwości przesłania wyników drogą mailową)
10. Czas oczekiwania na wynik cytologii
Czas oczekiwania na wyniki cytologii LBC lub klasycznej wynosi 2–4 tygodnie. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Przychodnia zobowiązuje się do osobistego poinformowania Pacjentki.
11. Czas oczekiwania na wynik badania histopatologicznego
Wyniki badań histopatologicznych są dostępne średnio po 3–4 tygodniach. Pacjent może odebrać wynik przed konsultacją z lekarzem po podpisaniu stosownego oświadczenia o zgodzie.
12. Czas oczekiwania na wynik badań prenatalnych
Wyniki nieinwazyjnych badań prenatalnych są dostępne w ciągu około 10 dni roboczych.
13. Zadatek na długie i kosztowne zabiegi
W przypadku długotrwałych i kosztownych zabiegów (zwłaszcza stomatologicznych), Przychodnia może wymagać zadatku w wysokości 300–500 zł, zależnie od rodzaju zabiegu. Zadatek podlega zwrotowi, jeśli Pacjent poinformuje Przychodnię o nieobecności z co najmniej 12-godzinnym wyprzedzeniem.
14. Dokument tożsamości
Na wizytę Pacjent zobowiązany jest przynieść dokument tożsamości w celu potwierdzenia danych.
Dziękujemy za stosowanie się do zasad obowiązujących w naszej Przychodni.